
دیشب نامزدی پسر عمم بود آقا میلادو ساناز خانم نامزدیشون مبارک باشه خیلی خوش گذشت آیسان خانم که همش تو تاب و سر سره بود کلی بازی کرد وآخرسرم خسته شدو خواب رفت ... xa0 موژانم تو عکسه اونجا پشت سرت...
ادامه مطلب
فرشته کوچک من همیشه درپناه حق سالم باشی قربون موهای فرفریییت عشقموقتی یه ذره آب میزدیم به موهات اینطوری فر میشدن آیسان خانم وعلی آقا(پسر خاله زهرا دوست مامان) آیسان و دوقلوها(یاسین و بنیامین) اون دستتم خمیر دندون زدم با اتو سوخته بود به خاطر شیطنت خودت و سهل انگاری بابا احسان واینجا هم زرندxa0 توی کافی شاپه که با دایی عباس و خاله الهه وبچه هاشون رفتیم خیلیم خوش گذشت اما بابا احسان رفته بود کرمان ...
ادامه مطلب