دیشب تولد دوست مامان یعنی خاله بهاره بود منم بادخترگلم رفتیم خیلی هم بهمون خوش گذشت خیلییییخاله بهاره جون تولدت مبارک. ازسمت چپ رایا آیسان سایا ...